the crossroad, the goodbye's, the starting-all-over-again


ada orang2 yang membiarkan hidupnya mengalir seperti air, tetapi ada juga orang2 yang berusaha sekuat mungkin untuk mengendalikan hidup mereka.

saya dulu menjadi orang yang pertama. lebih mengikuti kemana hidup akan membawa saya, tapi sepertinya sekarang saya sangat berusaha untuk mengendalikan hidup saya, mengatur ke arah mana akan melangkah, kemana tujuan saya. saya tidak tahu apakah ini hal yang benar untuk dilakukan, tapi saya merasa harus mencapai satu titik tertentu dan untuk bisa sampai ke sana, saya harus melakukan berbagai upaya.

well, bulan ini sepertinya menjadi salah satu persimpangan hidup saya. for better or for worse. untuk kesekian kalinya i'm quitting my job (sebenernya baru ketiga kalinya kalo dihitung job di bekasi dan ptt di raja ampat).

now why i keep doing this?
saya rasa jawabannya adalah karena saya belum mencapai apa yang saya inginkan. yang saya cita2kan. i feel so utterly bored with my life. sick and tired of the situation. really need a change.

now why can't i be satisfied with my life? why can't i just be like everybody with simple life, simple dream, simple wish? or am i destined to live a so-so life? am i destined to live a BIG life? or do i just need to make a change with my current life?

and so, since i didn't just pop out of nowhere--there's a bunch of people who helped me to get here--it is imperative for me to say thank you's for their support and good bye's because i'm resigning as of the end of this month.

so, i just want to wake up when september ends and start all over again.

Comments

  1. tetep semangat broe!!!!!!!! pasti ada jalan dan ada teman baru ditempat yang baru!!!

    ReplyDelete
  2. I just wanna say
    =No_sacrifice
    no_victory=

    ReplyDelete
  3. hey luke

    salam kenal

    its good to know this blog :) and your writings, too :) :)

    luke, you know what? sometimes we just don't give a chance to ourselves to realize how enjoying our life is. One of our best winnings, I think, is when we can do it.

    So Luke (look ^^), you can live up your life!

    ReplyDelete
  4. Hey this is my favorite of all the other posts that you have written so far! I'm all with you bro, keep moving, looking for the better, while your still young

    ReplyDelete
  5. huhuyyyyyy.pintar berkata-kata.

    ReplyDelete

Post a Comment

komentar gak jelas

Popular Posts